Posted by: dnatic | Қараша 23, 2008

Tiesto’ның күздік тректері :)

tys

Tiesto. кім екен айтудың керегі жоқ деп ойлаймын 🙂 Транс музыканың королі, әлемнің үш дүркін ең үздік ди-джейі, Афинадағы оллимпиада ойындарының ашылу церемониясының ди-джейі (тұңғыш рет әлемде) осының бәрі Tiesto туралы!!! 🙂

Күз барлығымыз үшін үлкен әсер қалдыруда… бірақ Tiesto үшін ол әсер етпейді) Ол бізді өзінің magik музыкасымен таң қалдыруда!

aloneСонымен, күз ортасында «Alone In The Dark» ойынының саундтрегіне микс жасап, бүкіл әлемді таң қалдырды!!! Бұл ашық аспанда күн күркірейген сияқты болды) Барлық критиктер осы жұмысты жоғары бағалап отыр. Бірақ біз үшін критиктердің сөдері еш нәрсе емес, мысалы мен олардың жазулары мен бағаларына қарамаймын, менің өзіндік ойым бар және таңдауы бар 🙂 ол мені әлі ренжіткен жоқ 🙂 мен осы әуенді тыңдағанда, ол мені 2003 жылға кері апарғандай болып сезінеді. Неге дейсізғой. Оның себебі стиль. Осындай стильде ол 2001-2004 жылдары музыка жасаған, ал содан кейін оның компиляциялары мен тректердің стилі кішкене өзгерді, бірақ мен үшін нағыз Tiesto – ол «Just be» кезендегі Tiesto, және осы трек маған сол Tiesto-ны еске салады! Трекке қайта оралсақ, осында бір ерекшелік бар, трек болгариялық хормен бірлесіп жазылған. Ал «Alone In The Dark» хоррор болғандықтан – трек атмосферасы кішкене күңгірт, бірақ ол тек +.

Екінші жақсы жаңалық, ол Allure мен Christian Burns жасаған Power Of You деген синглы! Осында біз қазіргі уақытта мода болып жатқан прогрессив пен вокал транс стиліндегі тректі ести аламыз. Бірақ осыған қатар Tiesto’ның фирмалық дауысын және оның фирмалық сезімін қоссақ, онда осы трек күздің хитіне айналуына еш күмән жоқ)

power

Tiësto presents Alone In The Dark – Edward Carnby (Tiësto Music Video)

Allure feat. Christian Burns – Power Of You (Tiesto Mix)

Responses

  1. анау 1ші қорқынышты видео ойынға ұқсайды екен. Power Of You-ды жақсы көремін 😉

  2. хоррор ғой хоррор)))


Пікір қалдыру

Санаттар

